نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شایعات نقل و انتقالات

شایعات نقل و انتقالات

به گزارش گاتزا دلا اسپورت ، یووه با ارائه پیشنهاد معاوضه میرکو ووچینیچ با اریک لاملا ، وارد رقابت برای جذب این بازیکن شد .
استعداد بالای لاملا با نمایش درخشان او در فصل قبل با پیراهن جالوروسی به خوبی نمایان شد ، اما او به دلایل مختلفی رم را با مبلغ 30 میلیون یورو ترک کرد.
اکنون پدر اریک لاملا در مصاحبه ای گفته که پسرش می خواهد به صورت قرضی به ایتالیا برگردد اما تاتنهام اجازه خروج او در ژانویه را نمی دهد .

اینتر به شدت به دنبال این بازیکن است در حالی که لاتزیو نیز در پی اوست اما گزارش امروز گازتا دلا اسپورت نشان می دهد که یووه شانس بسیار بیشتری برای جذب این بازیکن دارد .

بر طبق گزارشات ، ماروتا در گفتگو با مدیر فنی تاتنهام ، فرانکو بالدینی ، راجب لاملا صحبت کرده است.تاتنهام نیز علاقه خود را مبنی بر جذب میرکو ووچینیچ ، مهاجمی که جنگ بر سر قرار گرفتن در ترکیب اصلی یووه را باخته ، نشان داده است .

گاتزا گزارش می دهد که ماروتا و بالدینی راجب امکان معاوضه این دو بازیکن در این ماه یا تابستان آینده به بحث پرداختند.

بنا بر گزارش روزنامه توتو اسپورت ، یوونتوس در پی فروش هر سه مهاجم خود ، میرکو ووچینیچ ، فابیو کوالیارلا و جووینکو ، که رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب دارند ، می باشد تا شانس جذب نانی را افزایش دهد .

گفته می شود ماروتا هفته گذشته در لندن مشغول مذاکره راجب پیشنهاد های رسیده برای ووچینیچ و کوالیارلا بود که اولی از آرسنال و دومی از وست هم پیشنهاد داشتند .

احتمالا پیشنهاد یووه برای نانی بصورت قرضی خواهد بود و با توجه به مصدومیت شدید او ، که او را تا دسامبر دور از میادین نگه می دارد ، شانس یووه برای این انتقال افزایش یافته است .

لازم به ذکر است با توجه به حذف یووه از لیگ قهرمانان ، نانی می تواند در همه رقابت ها برای یووه به میدان برود .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: